onsdag 16. mai 2012


B R E A K

For min del er bilder en nøkkel for å finne tilbake til gode minner. Jeg kan se på et bilde fra en nydelig sommerkveld og plutselig huske det vi lo av, kjenne sommerbrisen og lukten av ferske jordbær. Om det er en person jeg savner eller en sted jeg hadde det veldig bra, hender det at jeg ser gjennom bilder fra den tiden - så får jeg på en måte oppleve stunden igjen.
Øyeblikkene kommer veldig sterkt tilbake, på en veldig fin måte!

I det siste har jeg, som mange andre driver med i disse dager, øvd veldig intenst til eksamen.
Etter ti fantastisk flotte dager i USA visste jeg at jeg kom hjem til en intensiv periode med mye lesing og konsentrasjon, så motivasjonen min har vært veldig bra etter en så flott ferie. MEN, jeg har ikke stresset med å laste over, redigere og legge ut bilder fra turen enda - selvom jeg skrev tidligere at jeg kom til å gjøre det. Akkurat nå kjenner jeg at det ville vært veldig stress, at jeg ikke ville kost meg med det på samme måte - fordi jeg ville følt dårlig samvittighet over at jeg ikke jobber med matte istedet..

Jeg mener at bildene som vekker de gode minnene og stundene fortjener tid og glede -
derfor vil jeg vente til jeg føler at jeg kan bruke tiden på det med god samvittighet :)
Bildene kommer derfor ikke ut med det første, men en vakker dag dukker det nok opp!

Foto: Lisa Myrebøe, faktisk fra mai 2010!

1 kommentar:

  1. Gleder meg til bildene. Og jeg er såå enig - bilder er så verdifullt! De er alt du har som minner når noe er over.

    SvarSlett