tirsdag 29. mai 2012


C L E A N U P !

I går bestemte jeg meg for å ta en "liten" pause fra lesinga og bestemte meg for å rydde "litt".
Da jeg først var i gang tok jeg ut alle bøker av bokhyllen, kastet en hel haug av gamle ting og vasket grundig overalt...

Føles så vanvittig godt å renske opp i ting, enten det er å skvære opp med en venn eller ta i et tak og rydde huset.
Når man kommer ordentlig godt igang, er det så lett å bli revet med! Jeg kjenner jeg klør i fingrene etter å fortsette rydde-prosjektet (slapp av, jeg har ikke fått støv på hjernen) - men det får vente til eksamen er over :)


Tenkte jeg skulle dele et lite tips som jeg bruker:

B R U K   -     E L S K    -    K A S T

..det er et veldig enkelt prinsipp. Funker bra enten du rydder i klær eller andre ting! First of all, finn ut om det er en ting du faktisk bruker. Om du ikke bruker tingen, er det noe du elsker? Noen ting ønsker man gjerne å beholde på grunn av minner eller liknende, selvom man ikke bruker det så ofte.. Hvis svaret er ja - keep it! Om det er nei, legg det pent fra deg i søppelkassa eller gi det bort til noen som kan ha glede av det. Feels so good!

1 kommentar:

  1. Ingenting gir klarhet i hodet som orden og renslighet. Elsker den følelsen!

    SvarSlett