mandag 28. mai 2012

Dear homework, you can like... go die or something. 

Leste denne teksten på Christophers blogg i går - den traff meg bare midt i blinken her jeg sitter med nesa i bøkene og føler at hjernen sakte men sikkert blir porøs og smuldrer opp. Om EN bitteliten uke er jeg ferdig med eksamener for denne våren, da skal livet, dagene og sommeren nytes FOR FULLT! Hurray :)

Ellers prøver jeg å "nyte" denne lese-perioden også. Klisje eller ei, livet er her og nå - enten det er ferie, eksamenslesing, jobbing, trening eller shopping. Innstillingen min er igrunn å gjøre det beste ut av det anyways!




1 kommentar:

  1. Haha, ja det sitatet godt å beskrive med i en "håpløs" situasjon! Som vanlig så har du rett, selv om man må bruke tid på studier så er også det livet og viktig å krydre det med livets gleder. Lykke til på eksamen!

    SvarSlett